Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Ha részletfizetéssel vásárolná meg a terméket, helyezze a kosárba, majd a fizetési módnál jelölje be a Cofidis expressz online áruhitelt.
Nem értékelt
Cikkszám: PLH_IR8170DLF6SC100F
Elérhetőség: Nem elérhető
Gyártó: SHIMANO
Szállítási díj: 1.990 Ft
Várható szállítás: 2025. április 08.
Szerezhető hűségpontok: 4573

Shimano FÉK ELSŐ TÁRCSA SET ULTEGRA Di2 ST-R8170/BR-R8170 2-ES

Nem értékelt
Cikkszám: PLH_IR8170DLF6SC100F
Elérhetőség: Nem elérhető
Gyártó: SHIMANO
Szállítási díj: 1.990 Ft
Várható szállítás: 2025. április 08.
Szerezhető hűségpontok: 4573
meret
nincs
167.991 Ft
150.900 Ft
10%

Aquarius VIP Club

Legyél te is részese a közösségünknek!

Csatlakozz hozzánk legyél tagja egy összetartó közösségnek és részesülj folyamatos kedvezményekben!

Szakértő ügyfélszolgálat

Szakértő ügyfélszolgálat

Tapasztalt és segítőkész ügyfélszolgálatunk mindig készen áll arra, hogy válaszoljon kérdéseidre és megoldást nyújtson problémáidra.

Biztonságos fizetés

Biztonságos fizetés

Kiemelt figyelmet fordítunk az adatvédelemre és a legújabb webes technológiát alkalmazzuk, hogy garantáljuk vásárlóink biztonságát.

Pénzvisszafizetési garancia

14 napos pénzvisszafizetési garancia

Vásárolj kozkázatmentesen, 14 napig visszafizetjük a vásárlás összegét, ha esetleg elégedetlen vagy a termékkel.

Leírás

Ultegra R8100 – Hagyja hátra az időt

 

Az Ultegra R8100 sorozat fejlesztése során a Shimano holisztikus és 100%-ban teljesítményorientált megközelítést alkalmazott, mert a nagy sebesség nagy felelősséget jelent. A 12 sebességes közúti csoportok minden eddiginél gyorsabban teljesítenek páratlan irányíthatósággal és kényelemmel, bárhol és bármikor – akár egyéni versenyen, egyéni legjobb időre vadászva, akár társas utazáson.

 

A Dura Ace R9200-hoz hasonlóan nemcsak a Hyperglide+ jut be az Ultegra alkatrészei közé, hanem a Di2 részei is a vezeték nélküli technológiára támaszkodnak, hogy egyszerűsítsék a kezelést és biztosítsák a sima váltást.

 

 

Shimano Ultegra váltó/fékkészlet, amely a villámgyors váltást biztosító elektronikus ST-R8170 STI karból és a hidraulikus BR-R8170 tárcsaféknyeregből áll a kiválóan irányítható és csendes fékezés érdekében. A problémamentes karbantartást a bevált One Way Bleeding koncepció és az Easy Hose Joint System biztosítja, amely leegyszerűsíti a féktömlők cseréjét.

 

J-Kit (Easy Hose Joint System)

 

A J-Kit tömlőcsatlakozóval rendelkező fékrendszereknél a fékkar integrált olajbogyóval rendelkezik, ami megkönnyíti a féktömlő beszerelését és eltávolítását.

Shimano Ultegra Di2 ST-R8170 STI fék/váltó kar

 

Az ST-R8170 STI karokat nemcsak optimalizált ergonómiájuk és a hidraulikus tárcsafékek még precízebb adagolása jellemzi, hanem mindenekelőtt a villámgyors váltási folyamatokkal is lenyűgöznek, amelyek nem utolsósorban a vezeték nélküli funkció révén érhetők el.

 

A vezeték nélküli kapcsolat egy másik előnyt is kínál: elektromos kábelek nélkül a telepítés egyszerűbb, a pilótafülke pedig rendezettebbnek tűnik. Ennek ellenére a váltó-/fékkarok továbbra is biztosítanak kábelcsatlakozást (EW-SD300) további váltókarok használatához a kormány alsó részében vagy tetején. A számos testreszabási és konfigurációs lehetőséghez kompatibilitás a továbbfejlesztett E-Tube Project alkalmazással, amely a korábbi verziókhoz hasonlóan lehetővé teszi a váltási módok (szinkron/félszinkronváltás, többváltás), a váltási sebesség és a gombok hozzárendelésének beállítását. a légy.

 

Annak érdekében, hogy a fékteljesítmény semmiképpen ne legyen rosszabb, mint a váltási funkció, az Ultegra Dual Control karok Servowave technológiával rendelkeznek. A kibővített fékvezérlési tartomány segítségével ez kiváló adagolást biztosít, amely optimális kényelmet és irányítást biztosít még kihívásokkal teli körülmények között is. Természetesen az egyéni beállításhoz a karok elérési és szabad löketbeállítási lehetőséget kínálnak.

Shimano Ultegra BR-R8170 tárcsaféknyereg

 

A továbbfejlesztett Shimano Ultegra BR-R8170 féknyereg optimalizált adagolást, halkabb fékezési teljesítményt és rendkívül egyszerű karbantartást kínál.

 

Míg a gyorsabban tapadó kezdeti fékerő mindig a teljes irányítás érzetét kelti, a fékbetétek távolságának 10 %-os növekedése jelentős mértékű fékezés közbeni zajcsökkentést tesz lehetővé a laposabb szerkezet ellenére. Ezenkívül a (külön megvásárolható) RT-MT900 féktárcsa rotor használata esetén deformációálló kialakítása még növekvő hő hatására is rendkívül csendes és egyenletes fékrendszer kialakítását segíti elő.

 

A karbantartás leegyszerűsítése érdekében a hidraulikus 2 dugattyús féknyereg nemcsak a jól bevált One-Way-Bleeding rendszerrel rendelkezik, hanem a légtelenítő csonk és a nyitócsavar külön elrendezésével is. Ez egyrészt minimalizálja annak kockázatát, hogy a légtelenítő készlet tömlője lecsússzon a rendszer nyitásakor vagy zárásakor, másrészt szükségtelenné teszi a féknyereg leszerelését a keretről a légtelenítéshez.

 

 

 

Ha részletesebb információra van szüksége a csoportok egyes részeiről, nézze meg a hivatkozó kategóriákban található cikkeket.

 

 

 

Anyag:

STI ház: szénszál erősítésű polimer (CFRP, festett)

fékkar, féknyereg: alumínium (festett)

dugattyúk: gyanta

 

 

Súly (a gyártó adatai):

kb. 391 gramm (STI kar, pár)

 

kb. 146 gramm (első féknyereg)

kb. 136 gramm (hátsó féknyereg)

 

 

 

Szállítási terjedelem:

 

    fék/váltó kar inkl. CR1632 akkumulátor (EW-SD300 Di2 kábel nélkül)

    féknyereg (160 mm-es féktárcsákhoz) L03A Resin Ice-Tech fékbetétek (tárcsarotor nélkül)

    SM-BH90 fékcső (1000 mm elöl / 1700 mm hátul)

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.